Technologické inovace zajišťují trakci na špíně, stabilitu při vysokých rychlostech, agilitu při jízdě na silnici a přilnavost za všech jízdních podmínek. Nová směs s vysokým obsahem oxidu křemičitého nabízí zvýšenou přilnavost na suchém i mokrém povrchu, stabilitu a vynikající odolnost proti oděru. Díky větší šířce a délce obrysu pneumatiky je větší kontaktní plocha pro lepší stabilitu. Bloky jsou delší a širší a podélná vzdálenost mezi každou řadou knoflíků byla snížena, aby se zvýšila kontaktní plocha, aniž by byla ohrožena trakce v terénu. Teplo generované vysokou rychlostí je distribuováno po širší ploše, aby se zabránilo roztržení knoflíku.
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        90 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        90 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        21 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        54 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        V | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
                                            
                                    
  | 
                                        TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Enduro | |||||||||||||||||||||||||||||
| Specifikace moto | APRILIA | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    18509235 | 
Technologické inovace zajišťují trakci na špíně, stabilitu při vysokých rychlostech, agilitu při jízdě na silnici a přilnavost za všech jízdních podmínek. Nová směs s vysokým obsahem oxidu křemičitého nabízí zvýšenou přilnavost na suchém i mokrém povrchu, stabilitu a vynikající odolnost proti oděru. Díky větší šířce a délce obrysu pneumatiky je větší kontaktní plocha pro lepší stabilitu. Bloky jsou delší a širší a podélná vzdálenost mezi každou řadou knoflíků byla snížena, aby se zvýšila kontaktní plocha, aniž by byla ohrožena trakce v terénu. Teplo generované vysokou rychlostí je distribuováno po širší ploše, aby se zabránilo roztržení knoflíku.