Vyvinuto pro světoběžníky a specialisty na rally, kteří hledají maximální flexibilitu použití, od pouštních dun až po rozsáhlou turistiku na asfaltových silnicích. Flexibilní kostra zajišťující vysokou stabilitu a přesnost při nastavování a sledování trajektorií. Optimalizovaný běhoun pro použití na polních cestách a štěrku, běžeckých závodech a v poušti. Vysoký výkon v terénu a bloky mají díky specifické směsi větší odolnost proti roztržení. Inovativní struktura kostry schopná podporovat vysoké rychlosti motocyklu a současně zajistit vysokou odolnost proti proražení.
TT M+S
| Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
140 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
18 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
R | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TT - Dušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Cross | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1612772909865 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TT M+S |
Vyvinuto pro světoběžníky a specialisty na rally, kteří hledají maximální flexibilitu použití, od pouštních dun až po rozsáhlou turistiku na asfaltových silnicích. Flexibilní kostra zajišťující vysokou stabilitu a přesnost při nastavování a sledování trajektorií. Optimalizovaný běhoun pro použití na polních cestách a štěrku, běžeckých závodech a v poušti. Vysoký výkon v terénu a bloky mají díky specifické směsi větší odolnost proti roztržení. Inovativní struktura kostry schopná podporovat vysoké rychlosti motocyklu a současně zajistit vysokou odolnost proti proražení.