Diablo Rosso II pozvedává ještě více laťku schopností sportovní generace Rosso při použití v silničním provozu a je určeno pro supersportovní motocykly, které vyžadují nejvyšší výkon a bezpečnost ve všech jízdních režimech, od klikatých silnic po jízdu v městském provozu, a to za mokra či na suchém povrchu. Grip umocňuje technologie Enhanced Patch Technology (EPT) vyvinutá dle praxe při WSBK - tato technologie optimalizuje kontaktní plochu pláště na silnici v každém úhlu náklonu. Zvětšení kontaktní oblasti je způsobeno i díky technologii Integrated Contour Shaping (ICS). Propojuje potřeby moderních motocyklů na řízení s ideálním profilem pláště. Design běhonu pláště navržený dle Functional Groove Design (FGD). Přispívá k lepšímu rozvržení styčné plochy (+2%), čímž přímo ovlivňuje přenos trakčního výkonu na povrchu silnice při jízdě. Dvojí směs běhounu na zadním plášti. Díky těmto technologiím proto vykazuje Diablo Rosso II zlepšení ve stabilitě, výkonu za mokra a bezpečnosti při jízdě v náklonu.
TL ZR
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        110 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        70 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        17 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        54 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        W | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Supersport | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    16406816 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL ZR | 
Diablo Rosso II pozvedává ještě více laťku schopností sportovní generace Rosso při použití v silničním provozu a je určeno pro supersportovní motocykly, které vyžadují nejvyšší výkon a bezpečnost ve všech jízdních režimech, od klikatých silnic po jízdu v městském provozu, a to za mokra či na suchém povrchu. Grip umocňuje technologie Enhanced Patch Technology (EPT) vyvinutá dle praxe při WSBK - tato technologie optimalizuje kontaktní plochu pláště na silnici v každém úhlu náklonu. Zvětšení kontaktní oblasti je způsobeno i díky technologii Integrated Contour Shaping (ICS). Propojuje potřeby moderních motocyklů na řízení s ideálním profilem pláště. Design běhonu pláště navržený dle Functional Groove Design (FGD). Přispívá k lepšímu rozvržení styčné plochy (+2%), čímž přímo ovlivňuje přenos trakčního výkonu na povrchu silnice při jízdě. Dvojí směs běhounu na zadním plášti. Díky těmto technologiím proto vykazuje Diablo Rosso II zlepšení ve stabilitě, výkonu za mokra a bezpečnosti při jízdě v náklonu.