Výkonná moto pneumatika pro supersportovní stroje poskytující jezdci maximální zábavu při sportovním stylu jízdy. Inovovaný profil pneumatiky s optimalizovaným vzorkem dodává dostatečnou trakční sílu a přilnavost v zatáčkách i při jízdě na mokrém povrchu. ICS (Ideal Contour Shaping) technologie maximalizuje výkon mezi přední a zadní pneumatikou a přispívá k lepší kontrole a zpětné vazbě při řízení. Technologie 0° ocelového pásu na předním i zadním kole kombinovaná s technologií konstrukce kostry PENTEC na přední pneumatice garantuje precizní řízení a stabilitu při vysokých rychlostech. Nová směs s vysokým obsahem křemičitého písku zvyšuje kontrolu nad motocyklem díky rychlému prohřátí i při nízkých teplotách. Vzorek přední pneumatiky navržen pro maximální odvod vody.
TL ZR
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        130 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        70 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        16 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        61 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        W | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
                                            
                                    
  | 
                                        TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Supersport | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    16405165 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL ZR | 
Výkonná moto pneumatika pro supersportovní stroje poskytující jezdci maximální zábavu při sportovním stylu jízdy. Inovovaný profil pneumatiky s optimalizovaným vzorkem dodává dostatečnou trakční sílu a přilnavost v zatáčkách i při jízdě na mokrém povrchu. ICS (Ideal Contour Shaping) technologie maximalizuje výkon mezi přední a zadní pneumatikou a přispívá k lepší kontrole a zpětné vazbě při řízení. Technologie 0° ocelového pásu na předním i zadním kole kombinovaná s technologií konstrukce kostry PENTEC na přední pneumatice garantuje precizní řízení a stabilitu při vysokých rychlostech. Nová směs s vysokým obsahem křemičitého písku zvyšuje kontrolu nad motocyklem díky rychlému prohřátí i při nízkých teplotách. Vzorek přední pneumatiky navržen pro maximální odvod vody.