Line RunFlat nahrazuje všechny pneu v dezénech Nokian H a V.Mistrně zvládá rychlé změny stavu silnice v letním období. Nejnovější inovace; Lamely Cross-Blocka přepadové drážky; umožňují pneumatice Line přesné zatáčení a poskytují vynikající přilnavost;a to i v případě; kdy jsou silnice kluzké v důsledku deště. V blízkosti vnější patky pláště se lamely Crosspodílejí spolu s pevnějším žebrem na zajištění stability řízení. Silné středové žebro zesiluje středovoučást; zatímco byla mnohem silnější gumová směs zvednuta pod povrchem. Tím se zajišťuje bezpečnéřízení i při vysokých rychlostech a v extrémních situacích. Inteligentní silika od fi rmy Nokian; bylavyvinuta speciálně pro vyšší rychlosti. Gumová směs představuje nejnovější technologický vývoj:Pracuje příkladným způsobem v širokém rozsahu teplot a maximálně zvyšuje přilnavost na mokrémpovrchu. Zároveň snižuje tvorbu tepla během řízení; a tím zlepšuje odolnost vůči opotřebení. DSIindikátor – čísla označující hloubku dezénu a symbol kapání vody označující riziko aquaplaningu.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- přesná a stabilní v podmínkách rychle se měnícího počasí- jedinečná přilnavost a bezpečnost na mokrých silnicích- komfort a úsporaRunflat - pneumatiky; na kterých je možné dojet i v případě jejich defektu. V případě defektu dovolí řidiči pneumatika se systémem Runflat pokračovat v cestě. Předpokladem je to; že řidič pojede opatrněji a nižší rychlostí. V závislosti na kvalitě vozovky a hmotnosti vozidla je možné i na pneumatice s defektem dojet až do vzdálenosti 80 km maximální rychlostí do 80 km/hod.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
205 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
16 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
91 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
E
|
E |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
|
A |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
16470022 |
Line RunFlat nahrazuje všechny pneu v dezénech Nokian H a V.Mistrně zvládá rychlé změny stavu silnice v letním období. Nejnovější inovace; Lamely Cross-Blocka přepadové drážky; umožňují pneumatice Line přesné zatáčení a poskytují vynikající přilnavost;a to i v případě; kdy jsou silnice kluzké v důsledku deště. V blízkosti vnější patky pláště se lamely Crosspodílejí spolu s pevnějším žebrem na zajištění stability řízení. Silné středové žebro zesiluje středovoučást; zatímco byla mnohem silnější gumová směs zvednuta pod povrchem. Tím se zajišťuje bezpečnéřízení i při vysokých rychlostech a v extrémních situacích. Inteligentní silika od fi rmy Nokian; bylavyvinuta speciálně pro vyšší rychlosti. Gumová směs představuje nejnovější technologický vývoj:Pracuje příkladným způsobem v širokém rozsahu teplot a maximálně zvyšuje přilnavost na mokrémpovrchu. Zároveň snižuje tvorbu tepla během řízení; a tím zlepšuje odolnost vůči opotřebení. DSIindikátor – čísla označující hloubku dezénu a symbol kapání vody označující riziko aquaplaningu.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- přesná a stabilní v podmínkách rychle se měnícího počasí- jedinečná přilnavost a bezpečnost na mokrých silnicích- komfort a úsporaRunflat - pneumatiky; na kterých je možné dojet i v případě jejich defektu. V případě defektu dovolí řidiči pneumatika se systémem Runflat pokračovat v cestě. Předpokladem je to; že řidič pojede opatrněji a nižší rychlostí. V závislosti na kvalitě vozovky a hmotnosti vozidla je možné i na pneumatice s defektem dojet až do vzdálenosti 80 km maximální rychlostí do 80 km/hod.