Pneumatiky MITAS ICE SOFT jsou vyrobeny z nejměkčí možné směsi. Díky tomu poskytují perfektní grip v mokrém lese; nebo na volných kamenech.Nejdůležitější výhody penumatik typu ICE SOFT:•pneumatika neztrácí svou pružnost ani při nízkých teplotách;•je velmi odolná proti vylamování špalků;•díky maximální pohyblivosti špalků a měkké směsi se výrazně posunuje hranice utržení pneumatiky do smyku a to i na mokrém podkladu (kameny; kořeny...)•má perfektní přilnavost díky měkké směsi a také měkčí konstrukci kostry pneumatiky. Tyto vlastnosti jsou ještě výraznější při použití nízkého tlaku v pneumatice; nebo při použití Mousse.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
3 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
0 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 0 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
51 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
18500464 |
Pneumatiky MITAS ICE SOFT jsou vyrobeny z nejměkčí možné směsi. Díky tomu poskytují perfektní grip v mokrém lese; nebo na volných kamenech.Nejdůležitější výhody penumatik typu ICE SOFT:•pneumatika neztrácí svou pružnost ani při nízkých teplotách;•je velmi odolná proti vylamování špalků;•díky maximální pohyblivosti špalků a měkké směsi se výrazně posunuje hranice utržení pneumatiky do smyku a to i na mokrém podkladu (kameny; kořeny...)•má perfektní přilnavost díky měkké směsi a také měkčí konstrukci kostry pneumatiky. Tyto vlastnosti jsou ještě výraznější při použití nízkého tlaku v pneumatice; nebo při použití Mousse.