FF znamená Formula France, což je běhoun pneumatiky se směsí, která byla vyvinuta speciálně pro konkurenci. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS FF začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v rally a ve stoupáních. Původní Formula France byl francouzský jednomístný šampionát, vytvořený v roce 1968, a první úroveň k dosažení závodů Formule 3. Závodní vozy byly vybaveny motorem Renault 8 Gordini 1300 cm³ / 105 k a speciálními pneumatikami z měkké gumy Michelin XAS FF. V roce 1971 převzal šampionát Renault, který jej přejmenoval na „Critérium de Formule Renault“, přičemž před přijetím motoru Renault 16 v roce 1972 přijal sportovní a technické předpisy Formule Francie. Pneumatika XAS uvedená na trh v roce 1965 byla oceněna vysokou přesnost jízdy a zůstal referenční pneumatikou až do konce 70. let. Jednalo se o první pneumatiku s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS fungovala odlišně, aby zajistila dobré vyvážení vozidla.
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        165 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        80 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        13 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        82 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        H | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    1711032078652 | 
FF znamená Formula France, což je běhoun pneumatiky se směsí, která byla vyvinuta speciálně pro konkurenci. Byla to první standardní pneumatika navržená pro jízdu rychlostí 210 km / h (131 mph) a její výjimečný výkon přirozeně vedl k tomu, že se XAS FF začal používat v závodech Formule France od roku 1968, v závodech na okruzích, v rally a ve stoupáních. Původní Formula France byl francouzský jednomístný šampionát, vytvořený v roce 1968, a první úroveň k dosažení závodů Formule 3. Závodní vozy byly vybaveny motorem Renault 8 Gordini 1300 cm³ / 105 k a speciálními pneumatikami z měkké gumy Michelin XAS FF. V roce 1971 převzal šampionát Renault, který jej přejmenoval na „Critérium de Formule Renault“, přičemž před přijetím motoru Renault 16 v roce 1972 přijal sportovní a technické předpisy Formule Francie. Pneumatika XAS uvedená na trh v roce 1965 byla oceněna vysokou přesnost jízdy a zůstal referenční pneumatikou až do konce 70. let. Jednalo se o první pneumatiku s asymetrickým dezénem, přičemž vnitřní a vnější strana modelu XAS fungovala odlišně, aby zajistila dobré vyvážení vozidla.