 
                                Revoluční konstrukce pro bezkonkurenční výkon. Díky své pneumatice X s radiálními vrstvami pláště se Michelin vydal dobýt svět se značným technologickým pokrokem. Jeho revoluční konstrukce pro tu dobu měla zvláštní vlastnost oddělení funkce bočnice od funkce koruny. Radiální pneumatika byla první významnou novinkou od společnosti Michelin a původně byla uvedena na trh jako pneumatika „X“ v roce 1949. Lancia byla první automobilkou, která namontovala pneumatiku X jako originální vybavení na model Aurelia. Od roku 1955 byla radiální technologie stále populárnější a většina evropských výrobců automobilů se rozhodla pro toto řešení. Model X mohl být namontován na vozy velmi různých kategorií, od původního a populárního modelu 2CV nebo Beetle až po fascinující Mercedes 190SL nebo Facel Vega.
| Roční období 
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) | Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) | 165 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) | 80 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr Průměr ráfku v palcích | 400 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 | 87 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Rychlostní symbol Si 
 | S | |||||||||||||||||||||||||||||
| Konstrukce 
 | Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu 
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     | 1756892672961 | 
Revoluční konstrukce pro bezkonkurenční výkon. Díky své pneumatice X s radiálními vrstvami pláště se Michelin vydal dobýt svět se značným technologickým pokrokem. Jeho revoluční konstrukce pro tu dobu měla zvláštní vlastnost oddělení funkce bočnice od funkce koruny. Radiální pneumatika byla první významnou novinkou od společnosti Michelin a původně byla uvedena na trh jako pneumatika „X“ v roce 1949. Lancia byla první automobilkou, která namontovala pneumatiku X jako originální vybavení na model Aurelia. Od roku 1955 byla radiální technologie stále populárnější a většina evropských výrobců automobilů se rozhodla pro toto řešení. Model X mohl být namontován na vozy velmi různých kategorií, od původního a populárního modelu 2CV nebo Beetle až po fascinující Mercedes 190SL nebo Facel Vega.