MICHELIN ROAD CLASSIC 130/80 R18 66V
Popis

Směrový dezén nového MICHELINU Road Classic s poměrem drážky k běhounu 26% + 74% dosahuje dokonalé rovnováhy mezi výkonem a estetikou tím, že využívá plný střed a vzorek v oblasti ramen pro optimální kontakt s vozovkou a vynikající přilnavost za sucha. Za mokra nabízí 100 procent směsi křemičitého kaučuku a zkosené hrany drážek, které prorazí povrchovou vodu, vysokou úroveň přilnavosti v těchto obtížných podmínkách bez kompromisů z hlediska životnosti. Tato pneu poskytuje spolehlivé a trvanlivé řešení složité rovnice přenášení náklonu kola a jezdce / spolujezdce, udržení stability při vysokých rychlostech bez deformací, omezení vlivu vyšších teplot generovaných mezi jejími vrstvami, aby se snížilo opotřebení běhounu. Konstrukce pláště MICHELIN Road Classic zvládá všechny tyto požadavky pomocí dvou vrstev Bi-NST přímo pod běhounovou gumou, aby se snížil odstředivý růst obvodu pneu při vysokých rychlostech, což zase udržuje stálý a optimálně tvarovaný kontakt s vozovkou. Pod těmito dvěma vrchními vrstvami jsou dvě pláště Bi-NC dostatečně tuhé, aby unesly zatížení a poskytly stabilitu ve všech situacích, přesto jsou dostatečně pružné, aby umožnily jezdci a spolujezdci užít si pohodlnou jízdu. Dokončením pláště pneumatiky je vzduchotěsná vložka z butylkaučuku, což znamená, že pneumatiky mohou být použity bezdušové, pokud jsou namontovány na vhodná bezdušová kola, nebo s duší, pokud je to požadováno na ráfku. Výsledkem těchto designových prvků a technologií je, že ve srovnání se svým předchůdcem nabízí Road Classic lepší výkon ve všech oblastech, s obzvláště velkým zlepšením stability v přímém směru i v zatáčkách, zvýšením přilnavosti za mokra i za sucha.

MICHELIN ROAD CLASSIC 130/80 R18 66V

Původní cena: 6 549 Kč (258.83 €) vč. DPH
3 442 Kč (136.07 €) Cena vč. DPH ušetříte 47%
SLEVA DOPRAVA 20% Slovensko
Skladem 10ks - do 30.4. u Vás
+ -
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
130 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
80  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
18  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
66
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
V
Pozice zadní
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
Bias-belted
Duše
TTPoužití dušová i bezdušová
TLDušová pneumatika
TL/TTBezdušová pneumatika
TL - Bezdušová pneumatika
Typ Moto Sport Touring D
Přilnavost na sněhu Ne
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
1613566850442  
Popis

Směrový dezén nového MICHELINU Road Classic s poměrem drážky k běhounu 26% + 74% dosahuje dokonalé rovnováhy mezi výkonem a estetikou tím, že využívá plný střed a vzorek v oblasti ramen pro optimální kontakt s vozovkou a vynikající přilnavost za sucha. Za mokra nabízí 100 procent směsi křemičitého kaučuku a zkosené hrany drážek, které prorazí povrchovou vodu, vysokou úroveň přilnavosti v těchto obtížných podmínkách bez kompromisů z hlediska životnosti. Tato pneu poskytuje spolehlivé a trvanlivé řešení složité rovnice přenášení náklonu kola a jezdce / spolujezdce, udržení stability při vysokých rychlostech bez deformací, omezení vlivu vyšších teplot generovaných mezi jejími vrstvami, aby se snížilo opotřebení běhounu. Konstrukce pláště MICHELIN Road Classic zvládá všechny tyto požadavky pomocí dvou vrstev Bi-NST přímo pod běhounovou gumou, aby se snížil odstředivý růst obvodu pneu při vysokých rychlostech, což zase udržuje stálý a optimálně tvarovaný kontakt s vozovkou. Pod těmito dvěma vrchními vrstvami jsou dvě pláště Bi-NC dostatečně tuhé, aby unesly zatížení a poskytly stabilitu ve všech situacích, přesto jsou dostatečně pružné, aby umožnily jezdci a spolujezdci užít si pohodlnou jízdu. Dokončením pláště pneumatiky je vzduchotěsná vložka z butylkaučuku, což znamená, že pneumatiky mohou být použity bezdušové, pokud jsou namontovány na vhodná bezdušová kola, nebo s duší, pokud je to požadováno na ráfku. Výsledkem těchto designových prvků a technologií je, že ve srovnání se svým předchůdcem nabízí Road Classic lepší výkon ve všech oblastech, s obzvláště velkým zlepšením stability v přímém směru i v zatáčkách, zvýšením přilnavosti za mokra i za sucha.

Výprodej
Osobní přístup Poradenství pro zákazníky
Levná doprava Pouze skutečné náklady
Pracovní nasazení Makáme od rána do noci
Nejprodávanější Značky pneu