Michelin Power Supersport je nová silniční supersportovní pneu; která v sobě spojuje všechny výhody racingové pneu Power Cup; které se vzhledem i jízdními vlastnostmi velmi podobá; a životností se přibližuje oblíbenemu Power 2CT. Při konstrukci této pneu byla použita nová generace 2CT+ ; u níž je tvrdá směs umístěna ve středu a vespod pneumatiky a nově měkká směs je umístěna po krajích pouze ve svrchní části pneu; což zajišťuje lepší tuhost pneu při náklonu. Toto zlepšení se projevuje zvýšením stability zvlášťě při silné akceleraci ve výjezdu ze zatáčky. Při použití těchto pneu na závodním okruhu Michelin doporučuje snížit tlak u nezahřátých pneu na 2;1 baru u přední a 1;7 baru u zadní pneu.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
190 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 0 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
16465672 |
Michelin Power Supersport je nová silniční supersportovní pneu; která v sobě spojuje všechny výhody racingové pneu Power Cup; které se vzhledem i jízdními vlastnostmi velmi podobá; a životností se přibližuje oblíbenemu Power 2CT. Při konstrukci této pneu byla použita nová generace 2CT+ ; u níž je tvrdá směs umístěna ve středu a vespod pneumatiky a nově měkká směs je umístěna po krajích pouze ve svrchní části pneu; což zajišťuje lepší tuhost pneu při náklonu. Toto zlepšení se projevuje zvýšením stability zvlášťě při silné akceleraci ve výjezdu ze zatáčky. Při použití těchto pneu na závodním okruhu Michelin doporučuje snížit tlak u nezahřátých pneu na 2;1 baru u přední a 1;7 baru u zadní pneu.