 
                                Motocyklová pneumatika METZELER Sportec M9 RR je vylepšeným nástupcem M7 RR pro sportovně orientované motocykly s elektronickými asistenty, vhodná pro silniční použití na suchém i mokrém povrchu, s odkazem na závody na přírodních okruzích. Vývoj této pneumatiky odráží hromadné rozšíření elektronických asistentů s mnoha sofistikovanými senzory, s jejichž pomocí lze bez obav a bezpečně řídit motocykly s výkonovým poměrem 1HP / 1kg, od superbiků až po velké cestovní „crossovery“. Sportec M9 RR je evolucí Sportecu M7 RR s vylepšenými vlastnostmi chování na silnici a delším kilometrovým náběhem - zadní a nově i přední pneumatika jsou ze 100% siliky, která zaručuje dobrou přilnavost na mokrém povrchu - na rozdíl od Sportec M7 RR má Sportec M9 RR 2-směsovou konstrukci i vpředu - skvělé ovládání na mokrém, špinavém a zvlněném povrchu - vhodná pro jezdce, kteří preferují sportovní jízdu a používají motocykl za různých podmínek a situací každý den - dobře snáší změny povrchu i teplot - pro všechny motocykly kategorie Supersport, Naked a Sport Touring „RR“ v názvu pneumatik znamená Road Racing: Pneumatiky, které byly vyvinuty s odkazem na závodění na přírodních okruzích, kde není ideální povrch, místy mokré úseky, místy v zatáčkách štěrk a prach. Sportec M9 RR je souhrnem dlouholetých zkušeností ze závodů na nejprestižnějších přírodních okruzích, zejména Tourist Trophy Isle of Man.
TL
| Roční období 
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) | Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) | 120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) | 70 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr Průměr ráfku v palcích | 19 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 | 60 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Rychlostní symbol Si 
 | V | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
| Konstrukce 
 | Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Duše 
 | TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Hypersport | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu 
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     | 1634817492955 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL | 
Motocyklová pneumatika METZELER Sportec M9 RR je vylepšeným nástupcem M7 RR pro sportovně orientované motocykly s elektronickými asistenty, vhodná pro silniční použití na suchém i mokrém povrchu, s odkazem na závody na přírodních okruzích. Vývoj této pneumatiky odráží hromadné rozšíření elektronických asistentů s mnoha sofistikovanými senzory, s jejichž pomocí lze bez obav a bezpečně řídit motocykly s výkonovým poměrem 1HP / 1kg, od superbiků až po velké cestovní „crossovery“. Sportec M9 RR je evolucí Sportecu M7 RR s vylepšenými vlastnostmi chování na silnici a delším kilometrovým náběhem - zadní a nově i přední pneumatika jsou ze 100% siliky, která zaručuje dobrou přilnavost na mokrém povrchu - na rozdíl od Sportec M7 RR má Sportec M9 RR 2-směsovou konstrukci i vpředu - skvělé ovládání na mokrém, špinavém a zvlněném povrchu - vhodná pro jezdce, kteří preferují sportovní jízdu a používají motocykl za různých podmínek a situací každý den - dobře snáší změny povrchu i teplot - pro všechny motocykly kategorie Supersport, Naked a Sport Touring „RR“ v názvu pneumatik znamená Road Racing: Pneumatiky, které byly vyvinuty s odkazem na závodění na přírodních okruzích, kde není ideální povrch, místy mokré úseky, místy v zatáčkách štěrk a prach. Sportec M9 RR je souhrnem dlouholetých zkušeností ze závodů na nejprestižnějších přírodních okruzích, zejména Tourist Trophy Isle of Man.