 
                                Design minimalizuje pohyb bloku. Vyšší tuhost středového bloku; aby se minimalizovala ztráta energie.Cik-cak dezénové drážky pro lepší přilnavost a tedy kratší brzdnou dráhu na mokré nebo zledovatělé vozovce.3D lišty mezi bloky - inimalizace zbytečného pohybu bloků k dosažení nižší RR ve všech směrech a lepší trakční výkon C.Široké rozvržení ramene pro vynikající přilnavost za mokra a vyšší kilometrový výkon. Adopce zadní hrany proti trhlině točivého momentu hrany.
| Roční období 
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) | Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) | 315 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) | 70 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr Průměr ráfku v palcích | 22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Hlučnost | 73 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 | 154/150 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Rychlostní symbol Si 
 | L | |||||||||||||||||||||||||||||
| Valivý odpor A B C D E F G B | B |  | ||||||||||||||||||||||||||||
| Záběr na mokru A B C D E F G C | C |  | ||||||||||||||||||||||||||||
| Konstrukce 
 | Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
| Označení 3PMSF | Ano |   | ||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu 
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     | 1708661813635 | 
Design minimalizuje pohyb bloku. Vyšší tuhost středového bloku; aby se minimalizovala ztráta energie.Cik-cak dezénové drážky pro lepší přilnavost a tedy kratší brzdnou dráhu na mokré nebo zledovatělé vozovce.3D lišty mezi bloky - inimalizace zbytečného pohybu bloků k dosažení nižší RR ve všech směrech a lepší trakční výkon C.Široké rozvržení ramene pro vynikající přilnavost za mokra a vyšší kilometrový výkon. Adopce zadní hrany proti trhlině točivého momentu hrany.
 
             
            