Model NR 203 je určen pro záběrovou nápravu nákladních vozidel provozovaných převážně na regionálních silnicích. Na rozdíl od předchozího modelu je profil pneumatiky NR 203 optimalizován tak, aby se zlepšilo rozložení napětí v kontaktní ploše s vozovkou, což zajišťuje rovnoměrné opotřebení pneumatik po celé šířce běžeckého pásu a zvyšuje životnost. Vzorek NR 203 byl vyvinut s ohledem na provozní podmínky na regionálních silnicích: nasycenější centrum – pro snížení valivého odporu, plochého a zesíleného ramenního prostoru - pro zlepšení brzdění a zrychlení v každém ročním období. Tvar drážek má složitý tvar, který přispívá k čištění od kamenů, lepší trakci v dešti a při sněžení.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
315 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 74 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
154 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
L | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | záběrová | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1580009236322 |
Model NR 203 je určen pro záběrovou nápravu nákladních vozidel provozovaných převážně na regionálních silnicích. Na rozdíl od předchozího modelu je profil pneumatiky NR 203 optimalizován tak, aby se zlepšilo rozložení napětí v kontaktní ploše s vozovkou, což zajišťuje rovnoměrné opotřebení pneumatik po celé šířce běžeckého pásu a zvyšuje životnost. Vzorek NR 203 byl vyvinut s ohledem na provozní podmínky na regionálních silnicích: nasycenější centrum – pro snížení valivého odporu, plochého a zesíleného ramenního prostoru - pro zlepšení brzdění a zrychlení v každém ročním období. Tvar drážek má složitý tvar, který přispívá k čištění od kamenů, lepší trakci v dešti a při sněžení.