Díky efektivnějším tvarům komponentů je hmotnost modelu Effi cientGrip Compact snížena o 5%oproti modelu Duragrip. Méně materiálu v pneumatice a optimalizované vlastnosti komponentů;vedou k nižší tvorbě tepla = Velmi nízký valivý odpor a snížená spotřeba paliva. Velké ramenní blokyzvětšují kontaktní plochu při brzdění a poskytují vyšší postranní tuhost k lepšímu ostrému zatáčení.Optimální rozložení tlaku umožňuje pravidelnější opotřebení; což vede k delšímu dojezdu. Vícenásobnéřezné hrany s extra velkými lamelami účinně prořezávají vrstvu vody;aby se běhoun rychleji dostal namokrý/vlhký povrch. Extra velké lamely na kontaktní ploše zůstávají otevřeny déle a tak prořezávajívrstvu vody účinněji = Kratší brzdná dráha na mokré vozovce. Nový tvar dutiny = když se pneumatikaodvaluje na mokrém povrchu; před ní se hromadí voda. Kulatější dutina snižuje akumulaci vody předpneumatikou a tak snižuje riziko aquaplaningu; tak jako příď člunu. Dutina umožňuje zvětšení kontaktníplochy při brzdění - kontaktní plocha se zvětší a vrstvu vody prořezává více řezných hran.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- vyšší odolnost proti aquaplaningu- nižší valivý odpor- kratší brzdná vzdálenost na mokrém i suchém povrchu
TL
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        175 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        70 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        14 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        84 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        T | |||||||||||||||||||||||||||||
| Valivý odpor
                                             A 
                                                        B 
                                                        C 
                                                        D 
                                                        E 
                                                        F 
                                                        G 
                                                        C 
                                                     | 
                                        C | 
         | 
                                    ||||||||||||||||||||||||||||
| 
                                            Záběr na mokru
                                            
                                     A 
                                          B 
                                          C 
                                          D 
                                          E 
                                          F 
                                          G 
                                          C 
                                        | 
                                        C | 
         | 
                                    ||||||||||||||||||||||||||||
| Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    1578140295924 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL | 
Díky efektivnějším tvarům komponentů je hmotnost modelu Effi cientGrip Compact snížena o 5%oproti modelu Duragrip. Méně materiálu v pneumatice a optimalizované vlastnosti komponentů;vedou k nižší tvorbě tepla = Velmi nízký valivý odpor a snížená spotřeba paliva. Velké ramenní blokyzvětšují kontaktní plochu při brzdění a poskytují vyšší postranní tuhost k lepšímu ostrému zatáčení.Optimální rozložení tlaku umožňuje pravidelnější opotřebení; což vede k delšímu dojezdu. Vícenásobnéřezné hrany s extra velkými lamelami účinně prořezávají vrstvu vody;aby se běhoun rychleji dostal namokrý/vlhký povrch. Extra velké lamely na kontaktní ploše zůstávají otevřeny déle a tak prořezávajívrstvu vody účinněji = Kratší brzdná dráha na mokré vozovce. Nový tvar dutiny = když se pneumatikaodvaluje na mokrém povrchu; před ní se hromadí voda. Kulatější dutina snižuje akumulaci vody předpneumatikou a tak snižuje riziko aquaplaningu; tak jako příď člunu. Dutina umožňuje zvětšení kontaktníplochy při brzdění - kontaktní plocha se zvětší a vrstvu vody prořezává více řezných hran.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- vyšší odolnost proti aquaplaningu- nižší valivý odpor- kratší brzdná vzdálenost na mokrém i suchém povrchu