Nástupcem uznávaných pneumatik Dunlop TrailSmart se v hlavních rozměrech stávají nové TrailSmart Max. Pneumatiky TrailSmart uvedla společnost Dunlop Europe poprvé na trh v roce 2015, kdy byly jedinými terénními pneumatikami, které získaly v testu společnosti MotoMag při zkouškách v provozu za sucha i na mokrém povrchu všech pět hvězdiček. Kostra pneumatiky TrailSmart Max obsahuje vrstvenou viskózu, která zlepšuje přesnost řízení. V kombinaci s vyhlášenou konstrukcí souvislého bezešvého pásu (Jointless Belt - JLB) značky Dunlop umožňuje viskózová vrstva rychlejší zahřátí a mnohem pružnější chování za různých teplot a v různých podmínkách. Konstrukce pneumatik na zadní kolo nyní rovněž těží z výhod technologie Dunlop MT neboli Multitread compound technology. Výrobce optimalizoval složení směsi tak, aby dosáhl vyšší životnosti (o 15 % vyššího kilometrového proběhu ve srovnání s předchozí generací těchto pneumatik ) a současně lepšího chování v zatáčkách, a to zejména v případě nové generace výkonnějších terénních motocyklů. Běhoun pneumatik TrailSmart Max je vybaven dezénem xGT neboli Cross Groove Tread. Tento charakteristický dezén tvoří nová směs s vysokým obsahem siliky. To pomáhá udržovat pětihvězdičkové hodnocení, které si technologie TrailSmart vysloužila za výkon na mokrém povrchu.
TL/TT
| Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
70 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
19 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
| Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Enduro | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
18500288 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL/TT |
Nástupcem uznávaných pneumatik Dunlop TrailSmart se v hlavních rozměrech stávají nové TrailSmart Max. Pneumatiky TrailSmart uvedla společnost Dunlop Europe poprvé na trh v roce 2015, kdy byly jedinými terénními pneumatikami, které získaly v testu společnosti MotoMag při zkouškách v provozu za sucha i na mokrém povrchu všech pět hvězdiček. Kostra pneumatiky TrailSmart Max obsahuje vrstvenou viskózu, která zlepšuje přesnost řízení. V kombinaci s vyhlášenou konstrukcí souvislého bezešvého pásu (Jointless Belt - JLB) značky Dunlop umožňuje viskózová vrstva rychlejší zahřátí a mnohem pružnější chování za různých teplot a v různých podmínkách. Konstrukce pneumatik na zadní kolo nyní rovněž těží z výhod technologie Dunlop MT neboli Multitread compound technology. Výrobce optimalizoval složení směsi tak, aby dosáhl vyšší životnosti (o 15 % vyššího kilometrového proběhu ve srovnání s předchozí generací těchto pneumatik ) a současně lepšího chování v zatáčkách, a to zejména v případě nové generace výkonnějších terénních motocyklů. Běhoun pneumatik TrailSmart Max je vybaven dezénem xGT neboli Cross Groove Tread. Tento charakteristický dezén tvoří nová směs s vysokým obsahem siliky. To pomáhá udržovat pětihvězdičkové hodnocení, které si technologie TrailSmart vysloužila za výkon na mokrém povrchu.