DUNLOP D213 GP PRO - závodní pneu; schválená i pro jízdu na silnici.Pneumatiky Dunlop D213 GP Pro nastavují laťku pro závodní pneumatiky schválené pro běžnou jízdu na silnici a zkušeným jezdcům nabízí možnost vyzkoušet si pneumatiky; které volí současné závodní ikony.Přední a zadní profil poskytují větší kontakt při všech úhlech náklonů; lepší přilnavost; ovladatelnost a snižují námahu při řízení.Konstrukce bezešvého pásu vpředu a vzadu přináší větší předvídatelnost; lepší zpětnou vazbu a vyšší účinnost při brzdění.Technologie řízení tepla reguluje teplotu pneumatiky tak; aby poskytovala konzistentní užitné vlastnosti v širším rozsahu použití.Systém NTEC umožňuje nastavení tlaku podle podmínek závodní trati.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
200 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
ZR | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Sst-Ssp | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1709785372136 |
DUNLOP D213 GP PRO - závodní pneu; schválená i pro jízdu na silnici.Pneumatiky Dunlop D213 GP Pro nastavují laťku pro závodní pneumatiky schválené pro běžnou jízdu na silnici a zkušeným jezdcům nabízí možnost vyzkoušet si pneumatiky; které volí současné závodní ikony.Přední a zadní profil poskytují větší kontakt při všech úhlech náklonů; lepší přilnavost; ovladatelnost a snižují námahu při řízení.Konstrukce bezešvého pásu vpředu a vzadu přináší větší předvídatelnost; lepší zpětnou vazbu a vyšší účinnost při brzdění.Technologie řízení tepla reguluje teplotu pneumatiky tak; aby poskytovala konzistentní užitné vlastnosti v širším rozsahu použití.Systém NTEC umožňuje nastavení tlaku podle podmínek závodní trati.