DUNLOP Scootsmart 110/80-14 59P Front/Rear TL DOT 0219
Popis

Nové pneumatiky Dunlop ScootSmart dokáží uspokojit veškeré potřeby jezdců na skútrech. Moderní technologie Dunlop (z větší části převzaté a upravené od pneumatik pro motocykly s vyšším výkonem) tvoří základ nekompromisního souboru vlastností, které milovníkům jízdy na skútrech dodávají pocit naprosté jistoty a zároveň snižují provozní náklady. Jde o dokonalé řešení. Inovace je úzce spojená s designem a konstrukcí pneumatik ScootSmart. Běhounové směsi s obsahem siliky, které se donedávna používaly výhradně pro motocyklové pneumatiky té nejvyšší kvality, nyní zajišťují konzistentně vyšší úroveň přilnavosti a životnosti i u pneumatik určených pro skútry. Inovativní mísící proces maximálním způsobem využívá použití funkčních polymerů nové generace, siliky a spojovacího prvku pneumatik ScootSmart. Uhlíkovo černou složku pneumatik tvoří mimořádně jemná vrstva vysoce kvalitní struktury, která obsahuje dostatečně velký počet mnohem menších částic. Ve spojení s elastomery zabraňují speciální tekuté polymery migraci do kontaktních povrchů, což zlepšuje konzistence pneumatik. Kromě zlepšení celkových jízdních vlastností se díky lepší křemičité disperzi a snížení počtu křemičitých přísad podařilo prodloužit životnost. „Nové pneumatiky ScootSmart byly vyvinuty pro potřebu moderních uživatelů skútrů,“ říká Patrice Omont, Dunlop Research and Development Director. „Proto jsme přišli s technologií běhounové směsi s obsahem siliky, čímž jsme snížili valivý odpor a zároveň zvýšili přilnavost na mokru. V oblasti výroby pneumatik se jedná o revoluční postup, protože tak lze současně dosáhnout zlepšení jízdních vlastností i hospodárnosti.“ Za výborné celkové jízdní vlastnosti vděčí pneumatiky ScootSmart do značné míry inovativním technologiím, které byly použity při jejich vývoji. Virtuální analýza prostřednictvím technologie FEA (analýza konečných prvků) umožnila pozoruhodně přesné předvídání vlivu tlaku vzduchu v pneumatikách, vertikálního a laterálního zatížení a zatížení sklonem kol. Díky FEA dokázali inženýři společnosti Dunlop identifikovat a optimalizovat každý z parametrů jízdních vlastností pneumatik ScootSmart. Rozložení zatížení v rámci konstrukce pneumatik lze kontrolovat právě tak, jako rozložení styčné plochy a tuhost pneumatik napříč sklonem kol. Dezén běhounu – Inspirován vynikajícími vlastnostmi pneumatik RoadSmart na mokru Díky poznatkům, které přinesly vysoce úspěšné pneumatiky RoadSmart, se model ScootSmart může pochlubit vyšší četností drážek pro odvod vody ve střední oblasti běhounu, čímž se zlepšují jízdní vlastnosti na mokru, a zároveň nižším počtem drážek na kraji běhounu, díky čemuž se zvyšuje přilnavost a průjezd zatáčkami v extrémně ostrých úhlech. Hlubší drážky dezénu ve středové oblasti umožňují pneumatice zlepšené jízdní vlastnosti na mokru po celou dobu životnosti. Díky výsledkům simulací aquaplaningu prostřednictvím technologie FEA byly přidány dlouhé laterální drážky a vícesměrové vedlejší drážky, které nejenom zlepšují odvod vody, ale také optimalizují kontaktní tlak, čímž se zlepšuje životnost pneumatik a rovnoměrnost jejich opotřebení. - Kombinace nejnovějších technologií se zkušenostmi s motocyklovými pneumatikami Dunlop RoadSmart stanovuje nové standardy celkových jízdních vlastností pneumatik určených pro skútry - Komponenty směsi pláště s obsahem siliky pro jedinečnou přilnavost a životnost za všech podmínek - Klíčové přednosti: jízdní vlastnosti na mokru, přilnavost na suchu, stabilita, progresivnost a preciznost - Technologie FEA (analýza konečných prvků) umožňující virtuální analýzu napříč všemi možnými typy zatížení - Přelomový dezén na základě pneumatiky RoadSmart, který ještě více zlepšuje jízdní vlastnosti za mokra - Radiální velikosti přejímají konstrukční strukturu motocyklových pneumatik, čímž se optimalizují jízdní vlastnosti a preciznost ovládání při vysokých rychlostech - Rychlost až 210 km/h (v závislosti na rozměru) - Široká nabídka radiálních i diagonálních pneumatik ScootSmart pro všechny typy skútrů od obsahu 50 cm3, přes klasické modely a modely o obsahu 125 cm3, až po modely s rozměrem 16”, tříkolky a modely s vysokým výkonem

DUNLOP Scootsmart 110/80-14 59P Front/Rear TL DOT 0219

865 Kč (36.06 €) Cena vč. DPH
do 48 hodin 1 ks
+ -
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
110 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
80  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
14  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
59
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
P
Pozice Přední i zadní
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
Diagonální
Duše
TTPoužití dušová i bezdušová
TLDušová pneumatika
TL/TTBezdušová pneumatika
TL - Bezdušová pneumatika
Typ Moto Scooter
Přilnavost na sněhu Ne
Přilnavost na ledu Ne
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
1622095098233  
Popis

Nové pneumatiky Dunlop ScootSmart dokáží uspokojit veškeré potřeby jezdců na skútrech. Moderní technologie Dunlop (z větší části převzaté a upravené od pneumatik pro motocykly s vyšším výkonem) tvoří základ nekompromisního souboru vlastností, které milovníkům jízdy na skútrech dodávají pocit naprosté jistoty a zároveň snižují provozní náklady. Jde o dokonalé řešení. Inovace je úzce spojená s designem a konstrukcí pneumatik ScootSmart. Běhounové směsi s obsahem siliky, které se donedávna používaly výhradně pro motocyklové pneumatiky té nejvyšší kvality, nyní zajišťují konzistentně vyšší úroveň přilnavosti a životnosti i u pneumatik určených pro skútry. Inovativní mísící proces maximálním způsobem využívá použití funkčních polymerů nové generace, siliky a spojovacího prvku pneumatik ScootSmart. Uhlíkovo černou složku pneumatik tvoří mimořádně jemná vrstva vysoce kvalitní struktury, která obsahuje dostatečně velký počet mnohem menších částic. Ve spojení s elastomery zabraňují speciální tekuté polymery migraci do kontaktních povrchů, což zlepšuje konzistence pneumatik. Kromě zlepšení celkových jízdních vlastností se díky lepší křemičité disperzi a snížení počtu křemičitých přísad podařilo prodloužit životnost. „Nové pneumatiky ScootSmart byly vyvinuty pro potřebu moderních uživatelů skútrů,“ říká Patrice Omont, Dunlop Research and Development Director. „Proto jsme přišli s technologií běhounové směsi s obsahem siliky, čímž jsme snížili valivý odpor a zároveň zvýšili přilnavost na mokru. V oblasti výroby pneumatik se jedná o revoluční postup, protože tak lze současně dosáhnout zlepšení jízdních vlastností i hospodárnosti.“ Za výborné celkové jízdní vlastnosti vděčí pneumatiky ScootSmart do značné míry inovativním technologiím, které byly použity při jejich vývoji. Virtuální analýza prostřednictvím technologie FEA (analýza konečných prvků) umožnila pozoruhodně přesné předvídání vlivu tlaku vzduchu v pneumatikách, vertikálního a laterálního zatížení a zatížení sklonem kol. Díky FEA dokázali inženýři společnosti Dunlop identifikovat a optimalizovat každý z parametrů jízdních vlastností pneumatik ScootSmart. Rozložení zatížení v rámci konstrukce pneumatik lze kontrolovat právě tak, jako rozložení styčné plochy a tuhost pneumatik napříč sklonem kol. Dezén běhounu – Inspirován vynikajícími vlastnostmi pneumatik RoadSmart na mokru Díky poznatkům, které přinesly vysoce úspěšné pneumatiky RoadSmart, se model ScootSmart může pochlubit vyšší četností drážek pro odvod vody ve střední oblasti běhounu, čímž se zlepšují jízdní vlastnosti na mokru, a zároveň nižším počtem drážek na kraji běhounu, díky čemuž se zvyšuje přilnavost a průjezd zatáčkami v extrémně ostrých úhlech. Hlubší drážky dezénu ve středové oblasti umožňují pneumatice zlepšené jízdní vlastnosti na mokru po celou dobu životnosti. Díky výsledkům simulací aquaplaningu prostřednictvím technologie FEA byly přidány dlouhé laterální drážky a vícesměrové vedlejší drážky, které nejenom zlepšují odvod vody, ale také optimalizují kontaktní tlak, čímž se zlepšuje životnost pneumatik a rovnoměrnost jejich opotřebení. - Kombinace nejnovějších technologií se zkušenostmi s motocyklovými pneumatikami Dunlop RoadSmart stanovuje nové standardy celkových jízdních vlastností pneumatik určených pro skútry - Komponenty směsi pláště s obsahem siliky pro jedinečnou přilnavost a životnost za všech podmínek - Klíčové přednosti: jízdní vlastnosti na mokru, přilnavost na suchu, stabilita, progresivnost a preciznost - Technologie FEA (analýza konečných prvků) umožňující virtuální analýzu napříč všemi možnými typy zatížení - Přelomový dezén na základě pneumatiky RoadSmart, který ještě více zlepšuje jízdní vlastnosti za mokra - Radiální velikosti přejímají konstrukční strukturu motocyklových pneumatik, čímž se optimalizují jízdní vlastnosti a preciznost ovládání při vysokých rychlostech - Rychlost až 210 km/h (v závislosti na rozměru) - Široká nabídka radiálních i diagonálních pneumatik ScootSmart pro všechny typy skútrů od obsahu 50 cm3, přes klasické modely a modely o obsahu 125 cm3, až po modely s rozměrem 16”, tříkolky a modely s vysokým výkonem

Osobní přístup Poradenství pro zákazníky
Levná doprava Pouze skutečné náklady
Pracovní nasazení Makáme od rána do noci
Nejprodávanější Značky pneu