DUNLOP MX52 90/100-16 52M TT
Popis

Dunlop MX52 se svému předchůdci MX51 vyrovnává v brzdění a odolnosti a překonává jej ve všech ostatních oblastech svými dynamickými vlastnostmi. Model MX52 přináší celkově lepší výkon na středním až tvrdém povrchu s významnými vylepšeními ve směrové stabilitě, schopnosti adaptace, ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení. -Patentovaná technologie Progressive Cornering Block Technology (PCBT) je nová technologie, která je klíčem k lepší ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení -Lepší ovládání zadního kola při vysokém výkonu, větší stabilita v přímém směru a trakce spolu s menším opotřebením stupňovitě řešených středových bloků na tvrdém povrchu -Jedinečné rozložení bloků přináší lepší ovladatelnost, lehkost a stabilitu v zatáčkách, zatímco směrový dezén bloků optimalizuje výkon při brzdění a stabilitu v zatáčkách (zadní MX52) -Nové postranní bloky zlepšují průjezd zatáčkami a maximalizují výkon na tvrdém povrchu (zadní MX52) -Optimalizovaný systém Carcass Tension Control System (CTCS) podporuje směrovou přesnost a směrovou stabilitu -Použití pryže tlumící zpětné nárazy na zadní pneumatice přispívá ke snížení přenášených nárazů a lepší schopnosti kol kopírovat vozovku. PCBT-nová patentovaná technologie společnosti Dunlop nazvaná Progressive Cornering Block Technology zvyšuje flexibilitu bloků, která vede k lepší ovladatelnosti při smyku, a spolu s dvojitými okraji poskytuje zesílenou přilnavost při zatáčení. MBD-nová technologie rozložení bloků dezénu (Multiple Block Distribution, MBD) je charakteristická různými rozestupy mezi středovými bloky a oblastmi směrem k rameni pláště, což v kombinaci s menším počtem bloků ve středové části vede k lepšímu kontaktu s povrchem a zároveň spolehlivému záběru a přilnavosti. CTCS-technologie Carcass Tension Control System (CTCS) reguluje rozložení zatížení dezénu a optimalizuje napětí v různých oblastech pneumatiky, což má za následek konzistentnější a snadnější udržení směrové stability, lepší trakci v přímém směru a lepší zpětnou vazbu.

DUNLOP MX52 90/100-16 52M TT

Je nám líto, ale zboží není skladem. Můžete si, ale vybrat celou řadu jiných. Klidně nám zavolejte na 773 63 03 03. Garantujem, že najdeme pneumatiku, která bude ještě lepší než Vámi vybraná. ☺

Alternativní zboží:
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
90 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
100  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
16  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
52
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
M
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
Diagonální
Duše
TTPoužití dušová i bezdušová
TLDušová pneumatika
TL/TTBezdušová pneumatika
TT - Dušová pneumatika
Typ Moto Cross
Přilnavost na sněhu Ne
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
16406604  
Popis

Dunlop MX52 se svému předchůdci MX51 vyrovnává v brzdění a odolnosti a překonává jej ve všech ostatních oblastech svými dynamickými vlastnostmi. Model MX52 přináší celkově lepší výkon na středním až tvrdém povrchu s významnými vylepšeními ve směrové stabilitě, schopnosti adaptace, ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení. -Patentovaná technologie Progressive Cornering Block Technology (PCBT) je nová technologie, která je klíčem k lepší ovladatelnosti při smyku a přilnavosti při zatáčení -Lepší ovládání zadního kola při vysokém výkonu, větší stabilita v přímém směru a trakce spolu s menším opotřebením stupňovitě řešených středových bloků na tvrdém povrchu -Jedinečné rozložení bloků přináší lepší ovladatelnost, lehkost a stabilitu v zatáčkách, zatímco směrový dezén bloků optimalizuje výkon při brzdění a stabilitu v zatáčkách (zadní MX52) -Nové postranní bloky zlepšují průjezd zatáčkami a maximalizují výkon na tvrdém povrchu (zadní MX52) -Optimalizovaný systém Carcass Tension Control System (CTCS) podporuje směrovou přesnost a směrovou stabilitu -Použití pryže tlumící zpětné nárazy na zadní pneumatice přispívá ke snížení přenášených nárazů a lepší schopnosti kol kopírovat vozovku. PCBT-nová patentovaná technologie společnosti Dunlop nazvaná Progressive Cornering Block Technology zvyšuje flexibilitu bloků, která vede k lepší ovladatelnosti při smyku, a spolu s dvojitými okraji poskytuje zesílenou přilnavost při zatáčení. MBD-nová technologie rozložení bloků dezénu (Multiple Block Distribution, MBD) je charakteristická různými rozestupy mezi středovými bloky a oblastmi směrem k rameni pláště, což v kombinaci s menším počtem bloků ve středové části vede k lepšímu kontaktu s povrchem a zároveň spolehlivému záběru a přilnavosti. CTCS-technologie Carcass Tension Control System (CTCS) reguluje rozložení zatížení dezénu a optimalizuje napětí v různých oblastech pneumatiky, což má za následek konzistentnější a snadnější udržení směrové stability, lepší trakci v přímém směru a lepší zpětnou vazbu.

Osobní přístup Poradenství pro zákazníky
Levná doprava Pouze skutečné náklady
Pracovní nasazení Makáme od rána do noci
Nejprodávanější Značky pneu