Novinka pro rok 2014. Pneu pro měkké a středně tvrdé povrchy. Přední pneu má směrový dezén. Nová technologie CTCS - systém kontroly pnutí v kostře. U zadní pneu je technologie PCBT - dvojité hrany u bočních bloků pro lepší přilnavost v ostrých zatáčkách. Pneu má také patentovaný systém MBD; pro optimální rozložení bloků ve středové a ramenní oblasti.Protiodskoková guma pro zlepšení držení ve stopě a omezení odskakování.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
80 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
100 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
21 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 0 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
51 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
M | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
16406591 |
Novinka pro rok 2014. Pneu pro měkké a středně tvrdé povrchy. Přední pneu má směrový dezén. Nová technologie CTCS - systém kontroly pnutí v kostře. U zadní pneu je technologie PCBT - dvojité hrany u bočních bloků pro lepší přilnavost v ostrých zatáčkách. Pneu má také patentovaný systém MBD; pro optimální rozložení bloků ve středové a ramenní oblasti.Protiodskoková guma pro zlepšení držení ve stopě a omezení odskakování.