DUNLOP GP RACER D212 - silniční provoz.Silniční pneumatiky GP Racer D212 jsou odvozené od pneumatik D212 GP Pro; které Dunlop vyvinul pro závody Isle of Man TT. Nabízejí užitné vlastnosti; které byly ještě před pár lety vyhrazeny pouze pro tovární týmy. Pneumatiky GP Racer D212 prověřené v závodech 12 Hodin Portimao 2016 a 24 Hodin Barcelona 2016 vzdávají hold bohaté historii značky Dunlop v motoristickém sportu a její závodní DNA.Profil odvozený ze závodních pneumatik dovoluje rychlejší náklon při vynakládání menšího úsilí při řízení.Systém NTEC umožňuje jízdy na okruhu při extrémně nízkém hustícím tlaku.Konstrukce a nová směs poskytují větší odolnost a setrvalé užitné vlastnosti.E-specifikace s přepracovanou konstrukcí dezénu zajišťují lepší kilometrový proběh.
| Roční období
                                            
                                     
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 
                                 
                                        Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)  | 
                                        Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka
                                            
                                     Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) 
                                 
                                         | 
                                        190 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS
                                            
                                     Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) 
                                 
                                         | 
                                        55 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr
                                            
                                     Průměr ráfku v palcích 
                                 
                                         | 
                                        17 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li
                                             Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 
                                             | 
                                        75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
                                            
                                    
  | 
                                        W | |||||||||||||||||||||||||||||
| Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
                                            
                                    
  | 
                                        ZR | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
                                            
                                    
  | 
                                        TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Hypersport | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu
                                        
                                     
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     
                                
                                     | 
                                    1737524048846 | 
DUNLOP GP RACER D212 - silniční provoz.Silniční pneumatiky GP Racer D212 jsou odvozené od pneumatik D212 GP Pro; které Dunlop vyvinul pro závody Isle of Man TT. Nabízejí užitné vlastnosti; které byly ještě před pár lety vyhrazeny pouze pro tovární týmy. Pneumatiky GP Racer D212 prověřené v závodech 12 Hodin Portimao 2016 a 24 Hodin Barcelona 2016 vzdávají hold bohaté historii značky Dunlop v motoristickém sportu a její závodní DNA.Profil odvozený ze závodních pneumatik dovoluje rychlejší náklon při vynakládání menšího úsilí při řízení.Systém NTEC umožňuje jízdy na okruhu při extrémně nízkém hustícím tlaku.Konstrukce a nová směs poskytují větší odolnost a setrvalé užitné vlastnosti.E-specifikace s přepracovanou konstrukcí dezénu zajišťují lepší kilometrový proběh.