CONTINENTAL CONTISPORTCONTACT 5 SUV 275/50 R19 112Y N0
C
A
Popis

Nová pneumatika ContiSportContact 5 SUV je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Široké bloky dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající přenos bočních sil. To má pozitivní vliv na řízení, a jasnou a důvěryhodou odpověď na řízení. K posílení tohoto účinku, se vývojáři rozhodli opatřit pneumatiku ve střední části žebry, což má význam na přední nápravě auta, a poskytuje lepší vedení. Pro snížení brzdné dráhy je použito profilovaného bloku, který se nachází ve středu běhounu a je spojen s ostatními prostřednictvím krátkých příčných žeber, tak, že bloky nejsou deformované. Pneumatiky na přední a zadní nápravě jsou ideálně přizpůsobené k sobě a berou se v úvahu zvláštnosti jednotlivých os, které zajišťují optimální využití sportovních vozidel. Materíál běhounu pneumatiky je složený z několika směsí pro dosažení nejvyšších parametrů soudržnosti a ovladatelnosti. Vývojáři vytvořili smíšený typ dezénu pro bloky a žebra běhounu pneumatiky. Tak mohli současně využít technické řešení, kdy pomocí bloků dezénu lze dosáhnout vynikající výkon přilnavosti v zatáčkách, stejně jako na zbytku dezénu pneumatiky vzít v úvahu charakter povrchu vozovky. Okraje běhounu pneumatiky poskytují vysokou tuhost po obvodu kola, a tím zajišťují krátkou brzdnou dráhu a jasnou a rychlou odezvu na řízení.

CONTINENTAL CONTISPORTCONTACT 5 SUV 275/50 R19 112Y N0

4 525 Kč (178.87 €) Cena vč. DPH
Skladem jen 4ks - do 7.5. u Vás
+ -
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
275 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
50  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
19  
Hlučnost 73 dB  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
112
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
Y
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
C
68%
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
A
100%
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
Radiální
Přilnavost na sněhu Ne
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu.
Porsche,Acura
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
1671098994258  
Popis

Nová pneumatika ContiSportContact 5 SUV je navržena k dosažení maximální efektivity adheze zadní nápravy při zrychlení i pro nejsilnější vozy. Pro tento účel byl vyvinut běhoun pneumatiky, který díky větší ploše kontaktu poskytuje maximální přenosovou sílu. Široké bloky dezénu poskytují nejlepší přilnavost pneumatiky, aniž by ztratily kontakt s vozovkou i při velkém zrychlení. Ve stejnou dobu struktura bloků na rameni běhounu zajišťuje vynikající přenos bočních sil. To má pozitivní vliv na řízení, a jasnou a důvěryhodou odpověď na řízení. K posílení tohoto účinku, se vývojáři rozhodli opatřit pneumatiku ve střední části žebry, což má význam na přední nápravě auta, a poskytuje lepší vedení. Pro snížení brzdné dráhy je použito profilovaného bloku, který se nachází ve středu běhounu a je spojen s ostatními prostřednictvím krátkých příčných žeber, tak, že bloky nejsou deformované. Pneumatiky na přední a zadní nápravě jsou ideálně přizpůsobené k sobě a berou se v úvahu zvláštnosti jednotlivých os, které zajišťují optimální využití sportovních vozidel. Materíál běhounu pneumatiky je složený z několika směsí pro dosažení nejvyšších parametrů soudržnosti a ovladatelnosti. Vývojáři vytvořili smíšený typ dezénu pro bloky a žebra běhounu pneumatiky. Tak mohli současně využít technické řešení, kdy pomocí bloků dezénu lze dosáhnout vynikající výkon přilnavosti v zatáčkách, stejně jako na zbytku dezénu pneumatiky vzít v úvahu charakter povrchu vozovky. Okraje běhounu pneumatiky poskytují vysokou tuhost po obvodu kola, a tím zajišťují krátkou brzdnou dráhu a jasnou a rychlou odezvu na řízení.

Výprodej
Alternativní zboží
Osobní přístup Poradenství pro zákazníky
Levná doprava Pouze skutečné náklady
Pracovní nasazení Makáme od rána do noci
Nejprodávanější Značky pneu