 
                                Vývoj pneumatiky S22 byl zaměřen na dosažení excelentních výkonů na mokru při zachování výjimečné adheze na suchu, jíž jsou pneumatiky Battlax Hypersport proslulé. Vývojáři se ve zvláštní míře zaměřili také na vnímání kontaktu s vozovkou a průjezd zatáčkou. Díky tomu si mohou jezdci maximálně užívat výkony svého silničního motocyklu. Výsledky testů dokládají vylepšení ve všech ohledech. Na suchém povrchu umožňuje nová pneumatika o 15 % rychlejší průjezdy zatáčkami. Celkové časy na kolo jsou o 1,2 % rychlejší na suchu a o 5 % rychlejší na mokru.1
TL ZR
| Roční období 
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) | Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) | 120 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) | 70 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr Průměr ráfku v palcích | 17 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 | 58 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Rychlostní symbol Si 
 | W | |||||||||||||||||||||||||||||
| Pozice | přední | |||||||||||||||||||||||||||||
| Konstrukce 
 | Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu 
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     | 1711045686196 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Dodatečné informace | TL ZR | 
Vývoj pneumatiky S22 byl zaměřen na dosažení excelentních výkonů na mokru při zachování výjimečné adheze na suchu, jíž jsou pneumatiky Battlax Hypersport proslulé. Vývojáři se ve zvláštní míře zaměřili také na vnímání kontaktu s vozovkou a průjezd zatáčkou. Díky tomu si mohou jezdci maximálně užívat výkony svého silničního motocyklu. Výsledky testů dokládají vylepšení ve všech ohledech. Na suchém povrchu umožňuje nová pneumatika o 15 % rychlejší průjezdy zatáčkami. Celkové časy na kolo jsou o 1,2 % rychlejší na suchu a o 5 % rychlejší na mokru.1