 
                                BATTLAX ADVENTURE TRAIL AT41Novinka 2022.Nový model AT41 poskytuje úžasný výkon v dešti a umožňuje pohodlnou jízdu za každého počasí.Kvádrový vzor dotváří dobrodružný vzhled vašeho kola a odpovídá vašemu dobrodružnému duchu.Pneumatika AT41 využívá nejnovějších technologií Bridgestone pro zajištění stability; životnosti a neuvěřitelných vlastností za všech povětrnostních podmínek.Optimalizace drážek: vyšší průměrný objem drážek v kombinaci s konzistentnějším poměrem drážek v kontaktní ploše vede k optimalizaci drážek a odvodu vody.Použitá cestovní směs (s 3LC pro zadní pneumatiky) poskytuje vynikající výkon za sucha i za mokra a navíc skvělý kilometrový výkon.Výsledkem je lepší trakce za mokra; brzdění a přilnavost.UM- UM - Bridgestone používá na bočnici označení„Tubeless / Use tube on tube type rim“.To znamená; že je pneumatika vyvinuta jako bezdušová; může však být namontována na ráfek určený pro použití s duší; jelikož byla pro toto použití otestována a ověřena s ohledem na tření butylové vrstvy a usazení patky.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- 80% on-road/20% off-road.- Silniční pneumatika; která odpovídá dobrodružnému duchu vašeho motocyklu.- Vynikající výkon za mokra.- Skvělý výkon na suchých silnicích.- Blokový dezén dotváří dobrodružný vzhled vašeho motocyklu.- Robustní dezén pro zajištění skvělých vlastností za všech povětrnostních podmínek.- Optimalizované řešení drážek pro lepší odvádění vody.
| Roční období 
                                       Letní: 1.4 ‑ 31.10 Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) | Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
| Šířka Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku) | 100 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
| Profil HS Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm) | 90 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Průměr Průměr ráfku v palcích | 19 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Zátěžový index Li Index nosnosti udává zátěž na jedno
                                                    kolo
                                                 | 57 | |||||||||||||||||||||||||||||
| Rychlostní symbol Si 
 | V | |||||||||||||||||||||||||||||
| Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
| Konstrukce 
 | Diagonální | |||||||||||||||||||||||||||||
| Duše 
 | TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
| Typ Moto | Trail | |||||||||||||||||||||||||||||
| Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
| Kód produktu 
                                        Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
                                     | 1705637863500 | 
BATTLAX ADVENTURE TRAIL AT41Novinka 2022.Nový model AT41 poskytuje úžasný výkon v dešti a umožňuje pohodlnou jízdu za každého počasí.Kvádrový vzor dotváří dobrodružný vzhled vašeho kola a odpovídá vašemu dobrodružnému duchu.Pneumatika AT41 využívá nejnovějších technologií Bridgestone pro zajištění stability; životnosti a neuvěřitelných vlastností za všech povětrnostních podmínek.Optimalizace drážek: vyšší průměrný objem drážek v kombinaci s konzistentnějším poměrem drážek v kontaktní ploše vede k optimalizaci drážek a odvodu vody.Použitá cestovní směs (s 3LC pro zadní pneumatiky) poskytuje vynikající výkon za sucha i za mokra a navíc skvělý kilometrový výkon.Výsledkem je lepší trakce za mokra; brzdění a přilnavost.UM- UM - Bridgestone používá na bočnici označení„Tubeless / Use tube on tube type rim“.To znamená; že je pneumatika vyvinuta jako bezdušová; může však být namontována na ráfek určený pro použití s duší; jelikož byla pro toto použití otestována a ověřena s ohledem na tření butylové vrstvy a usazení patky.Nejdůležitější vlastnosti a charakteristiky:- 80% on-road/20% off-road.- Silniční pneumatika; která odpovídá dobrodružnému duchu vašeho motocyklu.- Vynikající výkon za mokra.- Skvělý výkon na suchých silnicích.- Blokový dezén dotváří dobrodružný vzhled vašeho motocyklu.- Robustní dezén pro zajištění skvělých vlastností za všech povětrnostních podmínek.- Optimalizované řešení drážek pro lepší odvádění vody.