PIRELLI P-ZERO(PZ4) XL 315/25 R22 101Y
C
A
B
Popis

PIRELLI UVÁDÍ NA TRH NEJNOVĚJŠÍ PNEUMATIKU P ZERO; VYROBENOU NA MÍRU PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY S MAXIMÁLNÍ SPOLEHLIVOSTÍ PROGRESIVNÍ CHOVÁNÍ VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH; ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ; NIŽŠÍ HLUČNOST; NIŽŠÍ VALIVÝ ODPOR A VYŠŠÍ ODOLNOST VŮČI AKVAPLANINGU: NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO JE DÍKY TĚMTO VLASTNOSTEM NEJVYSPĚLEJŠÍ PNEUMATIKOU NA SOUČASNÉM TRHU RODINA PNEUMATIK P ZERO MÁ NYNÍ CELKEM 11 ČLENŮ: TATO ŘADA PNEUMATIK VZNIKLA V ROCE 1986 PRO SOUTĚŽNÍ VŮZ LANCIA DELTA S4 A V NÁSLEDUJÍCÍM ROCE BYLA VYBRÁNA JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA PRO FERRARI F40 NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO BUDE UVEDENA NA TRH S PORTFOLIEM60 HOMOLOGACÍNaprostá bezpečnost dokonce i na mokruVyšší počet drážek v dezénu i širší a hlubší kanály na povrchu snižují riziko akvaplaningu; takže je pneumatika schopná odvádět ze stopy o 10 % více vody. To znamená mj. bezpečnější a stabilnější brzdění na mokru.Tichá pneumatikaSpecifická konstrukce dezénu snižuje také hlučnost; přenášenou do interiéru a zvyšuje jízdní komfort. Záměrně nepravidelné uspořádání příčných drážek ruší hluk vytvářený nárazy vzduchu a rozděluje zvuk na několik různých frekvencí; čímž minimalizuje jeho intenzitu.Snížení valivého odporu o 15 %Kombinace nových metod modelování; které optimalizovaly tvar formy; snížení hmotnosti a použití materiálů s vysokým obsahem siliky (více než 80 %) vedla rovněž k 15% snížení valivého odporu. Ten se projevuje znatelným snížením spotřeby paliva.

Odkaz do databáze EPREL

PIRELLI P-ZERO(PZ4) XL 315/25 R22 101Y

Původní cena: 12 002 Kč (480.08 €) vč. DPH
Levnější varianta 10 642 Kč (425.70 €) Cena vč. DPH ušetříte 11%
SLEVA NA DOPRAVU Slovensko 30%
AKCE: SLEVA NA DOPRAVU ČR 20%
Nejpozději 22.10. u Vás, 12+ ks
+ -
Rychlejší varianta 10 830 Kč (433.18 €) Cena vč. DPH ušetříte 10%
do 48 hodin 4 ks
+ -
Parametry
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3
Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!)
Letní  
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
315 mm  
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
25  
Průměr
Průměr ráfku v palcích
22  
Hlučnost 71 dB  
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno kolo
101
Rychlostní symbol Si
120 km/h
130 km/h
140 km/h
150 km/h
160 km/h
170 km/h
180 km/h
190 km/h
200 km/h
210 km/h
240 km/h
270 km/h
300 km/h
ZR nad 240 km/h
Y
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
C
C
68%
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
A
A
100%
Hlučnostní třída B
Konstrukce
RRadiální
-Diagonální
BBias-belted
ZRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 210 km/h
VRRadiální, využít možno s maximální dovolenou zátěží při rychlosti do 240 km/h
Radiální
Přilnavost na sněhu Ne
Přilnavost na ledu Ne
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
16465783  
Popis

PIRELLI UVÁDÍ NA TRH NEJNOVĚJŠÍ PNEUMATIKU P ZERO; VYROBENOU NA MÍRU PRO EXTRÉMNÍ VÝKONY S MAXIMÁLNÍ SPOLEHLIVOSTÍ PROGRESIVNÍ CHOVÁNÍ VE VYSOKÝCH RYCHLOSTECH; ROVNOMĚRNÉ OPOTŘEBENÍ; NIŽŠÍ HLUČNOST; NIŽŠÍ VALIVÝ ODPOR A VYŠŠÍ ODOLNOST VŮČI AKVAPLANINGU: NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO JE DÍKY TĚMTO VLASTNOSTEM NEJVYSPĚLEJŠÍ PNEUMATIKOU NA SOUČASNÉM TRHU RODINA PNEUMATIK P ZERO MÁ NYNÍ CELKEM 11 ČLENŮ: TATO ŘADA PNEUMATIK VZNIKLA V ROCE 1986 PRO SOUTĚŽNÍ VŮZ LANCIA DELTA S4 A V NÁSLEDUJÍCÍM ROCE BYLA VYBRÁNA JAKO ORIGINÁLNÍ VÝBAVA PRO FERRARI F40 NOVÁ PNEUMATIKA P ZERO BUDE UVEDENA NA TRH S PORTFOLIEM60 HOMOLOGACÍNaprostá bezpečnost dokonce i na mokruVyšší počet drážek v dezénu i širší a hlubší kanály na povrchu snižují riziko akvaplaningu; takže je pneumatika schopná odvádět ze stopy o 10 % více vody. To znamená mj. bezpečnější a stabilnější brzdění na mokru.Tichá pneumatikaSpecifická konstrukce dezénu snižuje také hlučnost; přenášenou do interiéru a zvyšuje jízdní komfort. Záměrně nepravidelné uspořádání příčných drážek ruší hluk vytvářený nárazy vzduchu a rozděluje zvuk na několik různých frekvencí; čímž minimalizuje jeho intenzitu.Snížení valivého odporu o 15 %Kombinace nových metod modelování; které optimalizovaly tvar formy; snížení hmotnosti a použití materiálů s vysokým obsahem siliky (více než 80 %) vedla rovněž k 15% snížení valivého odporu. Ten se projevuje znatelným snížením spotřeby paliva.

Odkaz do databáze EPREL

Alternativní zboží
Osobní přístup Poradenství pro zákazníky
Levná doprava Pouze skutečné náklady
Pracovní nasazení Makáme od rána do noci
Nejprodávanější Značky pneu