Pneumatika ContiPremiumContact vychází z pozorování přírodních souvislostí. Stejně jako kočičí tlapka se při doskoku roztahuje, tak i pneumatika ContiPremiumContact se při brždění díky speciální konstrukci pláště (Bionic Contour) roztáhne a to má za následek zkrácení brzdné dráhy a zlepšení přenosu adhezních sil obzvláště na mokré vozovce. ContiPremiumContact má asymetrický NEsměrový dezén, takže při montáži na kolo musí být instalována nápisem outside (na bočnici) vně vozu.
TL ROF SSR
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
205 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
55 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
16 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 71 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
91 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
V | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
B
|
B |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
BMW | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
19531228 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dodatečné informace | TL ROF SSR |
Pneumatika ContiPremiumContact vychází z pozorování přírodních souvislostí. Stejně jako kočičí tlapka se při doskoku roztahuje, tak i pneumatika ContiPremiumContact se při brždění díky speciální konstrukci pláště (Bionic Contour) roztáhne a to má za následek zkrácení brzdné dráhy a zlepšení přenosu adhezních sil obzvláště na mokré vozovce. ContiPremiumContact má asymetrický NEsměrový dezén, takže při montáži na kolo musí být instalována nápisem outside (na bočnici) vně vozu.