Nejnovejší dezén vyvinutý speciálne pro cestovní stroje.Pokroková konstrukce a směs pro všechny modely cruiseru s výbornou přilnavostí a vedení stopy; a to i při plném zatížení motocyklu či jízde ve dvou.Optimální tvar profilu pro vynikající stabilitu v přímém směru na dlouhých a rovných cestách; přicemž zachovává i skvělé vedení stop během zatáčení. Přední• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení pri brždění.• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.Zadní• Střed dezénu má snížené množství drážek a vetší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody; tuhost a podélnou ovladatelnost
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
200 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
50 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
17 | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
75 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
W | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | Silnice | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | zadní | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Duše
|
TL - Bezdušová pneumatika | |||||||||||||||||||||||||||||
Typ Moto | Touring | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
16463539 |
Nejnovejší dezén vyvinutý speciálne pro cestovní stroje.Pokroková konstrukce a směs pro všechny modely cruiseru s výbornou přilnavostí a vedení stopy; a to i při plném zatížení motocyklu či jízde ve dvou.Optimální tvar profilu pro vynikající stabilitu v přímém směru na dlouhých a rovných cestách; přicemž zachovává i skvělé vedení stop během zatáčení. Přední• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení pri brždění.• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.Zadní• Střed dezénu má snížené množství drážek a vetší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody; tuhost a podélnou ovladatelnost